Exemples de bones pràctiques de la CPP

Avís sobre la utilització de cookies

Aquest lloc utilitza cookies pròpies i de tercers. Si continues navegant, considerem que n'acceptes la utilització. Més informació.

Tancar

Informació sobre les cookies utilitzades


T’informem que en aquest lloc web es fan servir cookies amb la finalitat d’executar les comunicacions electròniques pròpies de la navegació i també amb la finalitat de prestar o habilitar els serveis o les funcionalitats que puguis demanar. Aquestes cookies:

  • Recorden la preferència d’idioma assenyalada.
  • Augmenten la seguretat de la navegació en el nostre lloc web.
  • Permeten que la navegació sigui més fàcil.
  • Fan possible reproduir continguts multimèdia.


Aquest lloc web també fa servir cookies destinades a recollir informació sobre la navegació dels usuaris al lloc, de manera totalment anònima i dissociada, amb finalitats estrictament estadístiques i de millora de la funcionalitat, l’ús de les quals ens permet:

  • Conèixer el nombre de visitants del forumcppgranollers.cat
  • Comptabilitzar el nombre de visites en cada una de les diverses pàgines d’aquest web
  • Conèixer l’activitat al web per identificar problemes i millores en la navegació


Pots desactivar l’ús de les cookies en qualsevol moment mitjançant la modificació dels paràmetres de configuració del teu navegador:

Configuració de cookies d'Internet Explorer
Configuració de cookies de Firefox
Configuració de cookies de Google Chrome
Configuració de cookies de Safari

Segueix-nos

Exemples de bones pràctiques de la CPP: comerç, turisme i fires


Turisme de Tenerife

Àmbit:
Turisme i desenvolupament econòmic.

Actors públics:
Ajuntaments.

Actors privats:
Empreses del sector turístic de la Illa.

Àrea de Referència:
Tenerife.

Període d’aplicació:
Inici 1992.

Breu descripció:
1992 va ser l'any que es va crear Turisme de Tenerife (abans Sociedad de Promoción exterior de Tenerife SPET), una entitat pública dependent del Cabildo de Tenerife creada amb l'objectiu de promocionar i potenciar els valors de l'illa com a destinació turística líder, la qual rep cinc milions de viatgers a l'any.

Durant aquest temps han anat assumint noves competències com la de regeneració de la destinació, amb l'objectiu de consolidar Tenerife com a lloc de vacances que respongui a les necessitats dels viatgers del segle XXI i que mantingui el seu lideratge amb garanties davant l'empenta de destinacions competidores emergents.

És al 2012 quan amplien el seu objecte social per assumir el repte de captar inversions a l'exterior que permetin el desenvolupament de diferents projectes a l'illa, tasca per a la qual comptem amb el fonamental suport i implicació dels empresaris i institucions illenques.

És precisament mitjançant la unió de diferents administracions públiques i el sector privat com han creat una sòlida xarxa que els ha permès desenvolupar i enfortir la planificació de les estratègies turístiques més eficaces i l'establiment d'aliances que han contribuït al notable desenvolupament.

L’entitat està oberta a rebre associats, i en funció del sector de l’empresa varien els serveis i les quotes establertes.

Estat actual:
Elaboració: setembre 2013.

Per més informació: http://www.webtenerife.com.

Comparteix
Catalan English French German Italian Russian Spanish