Exemples de bones pràctiques de la CPP

Avís sobre la utilització de cookies

Aquest lloc utilitza cookies pròpies i de tercers. Si continues navegant, considerem que n'acceptes la utilització. Més informació.

Tancar

Informació sobre les cookies utilitzades


T’informem que en aquest lloc web es fan servir cookies amb la finalitat d’executar les comunicacions electròniques pròpies de la navegació i també amb la finalitat de prestar o habilitar els serveis o les funcionalitats que puguis demanar. Aquestes cookies:

  • Recorden la preferència d’idioma assenyalada.
  • Augmenten la seguretat de la navegació en el nostre lloc web.
  • Permeten que la navegació sigui més fàcil.
  • Fan possible reproduir continguts multimèdia.


Aquest lloc web també fa servir cookies destinades a recollir informació sobre la navegació dels usuaris al lloc, de manera totalment anònima i dissociada, amb finalitats estrictament estadístiques i de millora de la funcionalitat, l’ús de les quals ens permet:

  • Conèixer el nombre de visitants del forumcppgranollers.cat
  • Comptabilitzar el nombre de visites en cada una de les diverses pàgines d’aquest web
  • Conèixer l’activitat al web per identificar problemes i millores en la navegació


Pots desactivar l’ús de les cookies en qualsevol moment mitjançant la modificació dels paràmetres de configuració del teu navegador:

Configuració de cookies d'Internet Explorer
Configuració de cookies de Firefox
Configuració de cookies de Google Chrome
Configuració de cookies de Safari

Segueix-nos

Exemples de bones pràctiques de la CPP: serveis a les persones


Servei Local de Teleassistència Domiciliària de la província de Barcelona

Àmbit: Serveis a les persones

Actors públics:

Diputació de Barcelona, Ajuntaments de la demarcació de Barcelona

Actors privats:

Tunstall-Televida

Àrea de Referència:

Municipis de la demarcació de Barcelona

Període d’aplicació:

2005- Actualitat

Tipus de contractació:  

Concurs

Import:

-
Breu descripció:

En aquest projecte s’ofereix un servei de teleassistència:  una modalitat d’atenció domiciliària que, mitjançant l’ús de la tecnologia, permet a persones que estan en risc per raons d’edat, d’exclusió social, de salut o de situacions de dependència moderada comunicar-se de manera permanent en cas d’emergència o davant d’una necessitat relacionada amb la seva situació de fragilitat. Es tracta d’una prestació que està inclosa en la cartera bàsica del sistema de serveis socials de Catalunya.  

Es tracta d’una experiència de cooperació publico privada de “compra agregada”, en què una administració pública (la Diputació) centralitza l’adquisició de la prestació d’un servei que correspon, competencialment, a d’altres actors institucionals (els ajuntaments), amb l’objectiu  de generar economies d’escala i guanyar en termes d’eficiència. El Servei Local de Teleassistència Domiciliària de la província de Barcelona és un cas interessant perquè crea un model de provisió propi, diferenciat dels altres serveis públics de teleassistència existents, que es caracteritza pel treball en xarxa entre la Diputació de Barcelona i els ajuntaments; per la coordinació entre els professionals de l’empresa proveïdora que treballen en el territori i els serveis socials municipals, i per una forta aposta per la qualitat i la innovació constant.

Aquest cas resulta interessant des del punt de vista de la cooperació publico privada, ja que s’ha establert una complicitat entre els actors que va més enllà de les relacions estrictes a què obliguen les clàusules contractuals i que ha resultat altament positiva per a la qualitat de la provisió i prestació d’aquest servei públic.

Fitxa elaborada: 28.12.2016

Per més informació: 

http://itemsweb.esade.es/idgp/Programa_PARTNERS_Relat%209.pdf

 

Comparteix
Catalan English French German Italian Russian Spanish