Exemples de bones pràctiques de la CPP

Avís sobre la utilització de cookies

Aquest lloc utilitza cookies pròpies i de tercers. Si continues navegant, considerem que n'acceptes la utilització. Més informació.

Tancar

Informació sobre les cookies utilitzades


T’informem que en aquest lloc web es fan servir cookies amb la finalitat d’executar les comunicacions electròniques pròpies de la navegació i també amb la finalitat de prestar o habilitar els serveis o les funcionalitats que puguis demanar. Aquestes cookies:

  • Recorden la preferència d’idioma assenyalada.
  • Augmenten la seguretat de la navegació en el nostre lloc web.
  • Permeten que la navegació sigui més fàcil.
  • Fan possible reproduir continguts multimèdia.


Aquest lloc web també fa servir cookies destinades a recollir informació sobre la navegació dels usuaris al lloc, de manera totalment anònima i dissociada, amb finalitats estrictament estadístiques i de millora de la funcionalitat, l’ús de les quals ens permet:

  • Conèixer el nombre de visitants del forumcppgranollers.cat
  • Comptabilitzar el nombre de visites en cada una de les diverses pàgines d’aquest web
  • Conèixer l’activitat al web per identificar problemes i millores en la navegació


Pots desactivar l’ús de les cookies en qualsevol moment mitjançant la modificació dels paràmetres de configuració del teu navegador:

Configuració de cookies d'Internet Explorer
Configuració de cookies de Firefox
Configuració de cookies de Google Chrome
Configuració de cookies de Safari

Segueix-nos

Exemples de bones pràctiques de la CPP: promoció econòmica local


All you need is Ecuador

Àmbit: Turisme.

Àmbit:
Turisme. 

Actors públics:
Ministerio de Turismo de Ecuador.

Actors privats:

  • Línies aèries
  • Operadors turístics nacionals
  • Majoristes de viatges internacionals
  • Empreses de transport nacionals
  • Personalitats d'Equador

S'estableixen aliances estratègiques amb aquests i altres actors per reforçar i multiplicar els efectes de la campanya.

Àrea de Referència:

Mundial

Període d’aplicació:
Inici abril 2014 – 

Tipus de contractació: 

Recursos públics executats per l'Adminstració, tot i que cal la cooperació amb tots els agents privats relacionats amb les destinacions, infraestructures, promoció econòmica, transports, agències majoristes de viatges, associacions empresarials, etc.

Import:

19 milions de USD.

Breu descripció:

All You Need is Equador és part del pla executat pel Ministeri de Turisme per convertir el país en potència turística.

660 milions de dòlars costa el pla de promoció que porta a terme el Ministeri de Turisme per convertir l'Equador en potència turística. 19 milions estan destinats a la campanya All You Need Is Equador, que ara mateix fa la volta al món a través de lletres gegants situades en ciutats capitals i un espot que compta amb milions de vistes a YouTube.

Els mitjans digitals utilitzats són xarxes socials com Facebook, Twitter i YouTube. També es faran servir llocs com Google, Despegar.com, TripAdvisor i Expedia per arribar a mercats com el Regne Unit, França, Alemanya, Holanda i Espanya. A televisió, la campanya serà pautada en canals com CNN Airport, TNT, discovery i Travel & Living Channel, Sony, Fox, NathionalGeographic, Cinecanal, Film Zone, CNN Espanyol, entre d'altres. La campanya 'All You Need is Equador' va arrencar l'abril de 2014, amb una inversió de USD 19 milions. Com a part de la promoció, el Ministeri de Turisme va adquirir en USD 1,3 milions els drets de la cançó All you need is Love, de The Beatles, per adaptar-la a la campanya.

La campanya és promocionada amb la descripció de quatre mons, que pertanyen a les quatre regions de l'Equador: La Costa, la Serra, l'Orient i la Regió Insular

La biodiversitat, les delícies culinàries, la vegetació i la cultura són alguns dels elements que són publicats diàriament.

Des de gener el Ministeri de Turisme va activar la campanya en xarxes per generar expectativa als usuaris amb un enfocament especialment a turistes estrangers.

La campanya ha estat molt comentada en les darreres setmanes perquè, per primera vegada en la història, un anunci que promocionava un país es trobava entre la publicitat de la Superbowl dels EUA (amb una audiència de més de 100 milions de persones). El Govern d'Ecuador ha gastat 3 milions de dòlars en aquests pocs segons de publicitat, però espera multiplicar el rendiment d'aquesta inversió al llarg de 2015.

Estat actual:

Fitxa elaborada: 28.2.2015

Per a més informació: http://ecuador.travel

Comparteix
Catalan English French German Italian Russian Spanish